slovensko
blog5

Ne skrbite, bomo že prodali sami

Nepremičninsko posredništvo se spreminja. Podjetja, samostojni agenti, prodajalci kot fizične osebe se zato poslužujejo takšnih in drugačnih načinov, da bi svojo nepremičnino prikazali v kar se da najboljšem stanju. Tudi v Sloveniji smo lahko priča različnim pristopom, s katerimi bo kupec prej opazil prodajni objekt. Sam bi nekako opredelil 5 različnih tipov, dodal pa zadevo, s katero bi oglaševane nepremičnine v prihodnosti lahko dobile na globini, predvsem pa prihranile čas kupcu za ogled nepremičnin.

  • PRODAMO, 041 123 123

Vsem dobro znana zadeva z oglaševalskimi listki na fasadah stavbe hiš ali obvestilo na panoju oglasne deske. Če je interesentu zanimiva lokacija, bo tako ali tako odvrtel številko in se dogovoril za ogled, toda pred vstopom nima pojma v kaj se podaja. Če ste tip »nakupovalca«, katerega nepremičnina pač zanima, ker mu je to hobi dobro. V drugem primeru je lahko ogled »na suho«, brez krajšega vpogleda v stanje, le potrata časa. Saj veste, čas je denar, denar je čas. Menda ne mislite že z odvečnimi ogledi povečevati vrednost prihodnji bivalni enoti.

  • Ob oglasu prisluhnite jin jang melodiji, o ceni lahko pokramljamo ob rogljičku in kavi

Ne vem koliko izmed vas si vzame čas, odpre oglas z nepremičnino in nato nastavi youtube melodijo, ki vas popelje v jin jang razpoloženje. Pravzaprav sploh ne vem koliko si jih sploh še vzame čas za branje opisa. Glede na izkušnje le malokdo, saj se vsako povpraševanje bolj kot ne začne z vprašanjem kje se nepremičnina nahaja in kakšni so stroški, čeprav so zadeve v oglasih navadno napisane. Med drugim sem opazil tudi cele sestave razpoloženjskih opisov, ki bi naj vas popeljalo skozi nepremičnino kot iz pravljice.  Tako se srečamo z dolgimi opisi, v katerih prodajalci skoraj navedejo tudi ime bližnje kavarne, ceno rogljička in akcije v kateri bo natakar prinesel tudi češnjo na torti. Povsem razumljivo je, da bi radi svojo nepremičnino predstavili kar se da najboljše, ampak zaradi tega vas potencialni kupec ne bo opazil prej. Svojo čarobno izkušnjo prihranite raje na ogledu.

  • Še manj kot nič, se bo že prodalo

Povsem druga sfera je tista pregovorno znana – nič od nič. Če bodo oni zgoraj želeli, se bo že nekako prodalo. Bomo recimo pustili priprta vrata, če bo se slučajno kdo sprehajal v okrožju. Svoje nepremičnine ne oglašujejo niti na oglasni deski, niti na fasadi, ker se bojijo kar bodo rekli sosedje … a vi pa kar prodajate? Ob tem pa so oglasi na spletu dokaj skopi s slabo vsebino. To pomeni, da so slike slabe, meglene ali še celo hujše, z lonci v kuhinji ali razmetano sceno sredi sobe. Iz te skupine »oglaševalcev« nekateri skoraj zaidejo v zgornjo skupino, ko na dolgo in široko opevajo neverjetno priložnost in ugodnost, ki jo ponujajo. Z eno besedo, »vau«.

  • Video sprehodi po stanovanju, je to 3D?

Kot posrednik velikokrat prelistam oglase na znanih portalih kot sta nepremicnine.net in bolha.com, zato sem vešč različnih tehnik oglaševanja. Zelo zanimiva se mi je zdela interpretacija videa pri eni izmed agencij. Sprehod s telefonom skozi nepremičnino s tresočo roko. Ne vem mogoče sem črnogled, negativen, ampak takšni videi me enostavno spomnijo na praznovanje rojstnega dne 3 letnega otroka, katerega presenetijo z darilom in jih vidimo v filmih. Po vsej verjetnosti se bo zadeva glede videa v prihodnosti razvijala, saj se onkraj luže dela predvsem na virtualnih sprehodih. Za enkrat dajmo kupcem prizanesti z lepimi in mirnimi slikami.

  • Lepe slike, so se do sedaj pokazala za najboljši oglaševalski material

Peta skupina oglaševalcev je bolj kot ne »poučena« o psihologiji prodaje in se zaveda kaj so stvari, ki odločilno vplivajo na odziv. Na to temo sem namenil nekaj besed tudi v prejšnjem blogu, ko sem pisal o lepih in manj čednih primerih slik. Dejstvo je, da slike z visoko resolucijo, dobrim kadrom, sončno svetlobo in še marsičem drugem ključno vplivajo na odziv kupca. Hkrati so tukaj še vizualizacije, ki se po izkušnjah zelo dobro odnesejo tudi pri takšnih stanovanjih, ki potrebujejo obnovo. Ob tem navajamo kratke tekste, da potencialnega kupca povsem na kratko seznanimo s stanjem. Odločitev se tako ali tako ne bo padla preko oglasa, pač pa se bomo ob morebitni prodaji usedli, pokramljali ob kavi, nato pa tudi nazdravili ob jin jang melodiji.

Čisto na koncu sem za vas pripravil dodatno, šesto skupino oglasov. Ni nujno, da vas bo pritegnila, niti ni nujno, da za vas predstavlja novo ero oglaševanja nepremičnin. Nova metoda je 360 stopinjska slika. V nekaj primerih si oglejte novo možnost, s katero bomo v podjetju za vas pripravili oglase. Sliko lahko manevrirate okoli svoje osi, kot tudi navzgor in dol, skratka 360 stopinj. Sama slika vam bo odkrila vse skrite kotičke vaše nepremičnine, ob tem pa prihranila čas ogledovanja različnih nepremičnin. V pomoč naj vam bo miška in malo domišljije. V kolikor bi želeli, da bo tudi vaša prodajna slika oglasa zadovoljevala potencialne kupce je pravi naslov Idejum. (za premikanje po sliki uporabite miško in levi gumbek na njej).

Compare